Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
255

Over mij

Op het moment nog bezig met mijn studie werktuigbouwkunde aan de Technische (haagse)  hoge school in Delft. Met mijn vriendin woon ik inmiddels anderhalf jaar in Den Haag. Ik doe graag aan sport; onderwaterhockey, hardlopen, squach en Wing Chun(Oosterse vechtkunst) en heb daarnaast nog als hobby (wrak)duiken.

Over mijn reis

Deze reis naar Kaapstad, was aanvankelijk gepland voor een project met een maximale duur van slechts 2 weken. Gelukkig bleek het ook mogelijk te zijn om voor een langere periode te gaan en wel voor 6 maanden (waarvan 5 voor de studie).
Voor onze minor zullen wij hier deelnemen aan 3 lesmodulen en daarnaast nog 1 (misschien 2) project.

Dit bijzondere project betreft de verdere ontwikkeling en realisering van duurzame zonneboilers voor de lokale (onderklasse) bevolking in de 'Suburbs'. Doel van dit projcect is om de enorme co2 uitstoot(ten gevolge van de lage energieprijs) terug te dringen. De mensen mensen in de suburbs kunnen bovendien nog veel geld besparen met deze zonneboilers en wanneer deze massaal worden gebruikt komt er meer energie beschikbaar voor de verdere groei van de industrie en economie in het land.

Bezochte landen

Ik heb 15 landen (6%) bezocht:

Andorra, België, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Polen, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika.