Welkom!

24 januari 2011

Welkom op mijn reislog! Ik ga deze site gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn avonturen in Zuid Afrika. Kom dus snel een keertje terug en bekijk mijn laatste reisverhalen, foto's, kaart en profiel. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer ik een nieuw bericht schrijf in mijn blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken. 8)

Zie ook mijn eerste reisverhaal, klik op de tekst met het de pijlen ervoor.

1. wil:
    25 januari 2011
    Gaaf man jij leeft je droom wel heb ik zo het vermoeden. En aan het eind op de koop toe nog een diploma!
    Je ouders zijn ongetwijffeld erg trots op je en voor Fay en jezelf is het jammer dat je elkaar nu zo'n lange tijd niet ziet maar straks plukken jullie daar beiden de vruchten van,veel (werk)genot daar en straks behouden weer thuis.
    groet uit Nieuwerkerk
  2. Douwe:
    Thomas,

Shit, was ik net even te laat om je te feliciteren en je een hele mooie tijd toe te wensen. Aangezien je kamer zo groot is kan ik natuurlijk ook altijd even langs komen ;). Voor hoe lang zijn we nou verlost vn jou?

Heel veel plezier en tot snel!
  3. Thomas:
    25 januari 2011
    Ja het is inderdaad net een droom ja, maar hij voelt toch erg werkelijk aan :)

Voorlopig zitten we hier tot eind juni, waarna ik richting Johanesburg ga om Fé op te pikken en samen naar het Krugerpark, de Drakenbergen en de Indische oceaan te reizen :) :) :)

Douwe wat mijn part kom je over! Wellicht dat ik het kan regelen en anders zijn hier genoeg goede (cheap) hotels voor werkelijk een super vakantie ;)

Bedankt voor jullie reacties en ik laat snel meer horen!
  4. ma:
    26 januari 2011
    heel mooi hoor. precies zoals ik dacht dat je zat(op de kaart gezien) nou tot skype maar weer:) en de groetjes van ons allen hier
  5. Pa:
    26 januari 2011
    Grandioos zo'n ontvangst daar. Dat geeft direkt een 'thuisgevoel'. Fijn dat je zo'n blog (heet dat zo) bent gestart. Dankzij je foto van Cape Town snap ik nu ook waarom ze de berg op de achtergrond Tafelberg noemen. Knappe timmerman geweest. Geef je oren en ogen goed de kost. Sluit vriendschappen en vooral elke dag genieten. Tot het volgende bericht.
  6. thomas:
    3 februari 2011
    Hoi Thomas, dank voor de mooie foto's, schittrend die uilen, en al de andere plaatjes.
    Zo te hebben gelezen heb je al aardig wat gezien.
    Hier alles goed, Opa gaat je ook nog een berichtje sturen.
    Verder Groetjes Van Opa & OOma.